Volgers

zondag 18 juni 2017

Fathersday

Vaderdag
Vandaag is het in Nederland vaderdag. Wij hebben dit gisteren al gevierd bij mijn oudste stiefdochter in haar huis. Uitgebreid gekookt, dochter en ik zijn momenteel helemaal in de ban van de receptensite Kookmutsjes en wij zouden bij haar gaan eten en dan zo gepland dat wij daar vaderdag vieren. Scheelt haar ook eens ruim 2 uur rijden. Uitgebreid gekokkereld! Het was echt UBERheerlijk!
 En vader is gek op BBQ-en wat wij dus ook veel doen. Hij heeft er nog een geweldig mooi leren schort bij gekregen van dochterlief. Dat had nog wat voeten in aarden want er werd reclame gemaakt bij het Kruidvat al 2 weken maar nergens in NL, via mijn Vlaamse BBF Liliane hebben wij er toch 1 kunnen bemachtingen.  En ik had dit "tasje" nog liggen uit een ouder nummer van Hobbykaart.

Fijne dag vandaag voor iedereen!

***

Fathersday
Today it's fathersday in The Netherlands. We celebrated it yesterday at my stephdaugthers place. She asked us to come over and to cock together. We had a huge diner! It was YUMMIE!
Her dad, my husband is really a BBQ fan. We bbq alot and I don't mind at all. He also got a leather apron from his daugther and I made this totally cute BBQ bag for her to give her dad. I Love it!

Enjoy your Sunday!!











4 opmerkingen:

  1. Dat zier er allemaal leuk, lekker en gezellig uit Diana!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit. Heel toffe bbq schort creatie! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt! En bbq-en is volgens mij van vele mannen een favoriete bezigheid...

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...